Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy

Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu – sprawdź czy spełniasz wymogi ustawowe? Czy dostosowałeś swoją firmę do zmian wprowadzonych w 2021 roku?

Jesteś podmiotem (instytucją) obowiązaną do stosowania ustawy o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu? Masz problem z przygotowaniem (aktualizacją) obowiązkowych wewnętrznych procedur  AML dla swojej Firmy? Czy w Twojej jednostce (obowiązanej) powinni zostać przeszkoleni pracownicy  z zakresu przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu? 

Pomożemy rozwiązać wszystkie problemy w obszarze przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. Przygotujemy dla Twojej Firmy obowiązkowe wewnętrzne procedury AML i procedurę sygnalisty. Przeszkolimy Twoich pracowników i wydamy stosowne imienne zaświadczenia. Dzięki temu unikniesz bardzo wysokich kar za brak wdrożonych rozwiązań.

Kto powinien posiadać obowiązkowe procedury i przeszkolić pracowników z tematyki przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu?

  • firmy, które przyjmują lub wykonują płatności w gotówce powyżej 10 000 euro (do limitu rozpatrujemy dla danego kontrahenta  osobno wpłaty i wypłaty, liczymy je narastająco od 13.07.2018!!!)
  • biura rachunkowe,
  • pośrednicy nieruchomości,
  • pośrednicy ubezpieczeniowi,
  • osoby prowadzące jednoosobowe działalności gospodarcze i pełniący funkcje w zarządzie spółki z o.o. na podstawie kontraktu menedżerskiego,
  • firmy wynajmujące innym firmom lokal (udostępniające adres) do prowadzenia działalności gospodarczej (wystawiające faktury za wynajem powierzchni)
  • doradcy podatkowi,
  • biegli rewidenci,
  • kantory,
  • notariusze,
  • adwokaci,
  • radcowie prawni,
  • antykwariaty.

Jeżeli szukają Państwo wsparcia w procedurach AML (aktualizacji procedur AML) oraz szkoleniach  to zapraszamy do kontaktu. Usługę wykonują eksperci z wieloletnim doświadczeniem.

Jak współpracujemy w Klientem?

Po wypełnieniu formularza kontaktowego nasz konsultant kontaktuje się z Klientem.
Do Klienta przesyłana jest specjalna ankieta.
Po odesłaniu wypełnionej ankiety nasi eksperci ustalają obowiązek posiadania wewnętrznej procedury i przeszkolenia pracowników. JEST TO BEZPŁATNE DLA KLIENTA!!!
W przypadku zlecenia nam wykonania wewnętrznej procedury i przeszkolenia pracowników przygotowujemy ofertę dla Klienta.
Po akceptacji podpisujemy umowę na wykonanie wewnętrznych procedur i przeszkolenie pracowników.
Opracowujemy wewnętrzna procedurę przy współpracy z Klientem.
Analizujemy wspólnie z Klientem opracowaną wewnętrzną procedurę oraz przesyłamy ostateczną jej wersję.

Zacznijmy współpracę!

Masz pytania? Jesteś zainteresowany współpracą z nami? Wypełnij formularz kontaktowy, a nasi konsultanci udzielą odpowiedzi najszybciej, jak to będzie możliwe.

* pola wymagane
Akceptuję warunki regulaminu.

Warto wiedzieć

ZUS, PIT, CIT. Te i wiele więcej tematów poruszamy na naszym blogu. Zajrzyj koniecznie.

Jakie są wymagania dotyczące kas fiskalnych dla prawników?

Choć kancelaria prawnicza może nie kojarzyć się z obecnością kasy fiskalnej, te urządzenia jak najbardziej są w niej potrzebne, a w dodatku muszą spełniać pewne wymagania. Jaką kasę fiskalną wybrać do nowo otwieranej kancelarii? Kiedy nie trzeba rejestrować sprzedaży na tym urządzeniu? O tym w poniższym artykule!

Tokeny jako sposób dokonania płatności

Tokeny NFT (non-fungible tokens) to aktywa cyfrowe oparte na technologii blockchain (łańcucha bloków) pozwalające na zapisanie w formie cyfr...

Jak wybrać biuro rachunkowe? Specjalizacja kluczem do sukcesu

Powierzenie prowadzenia księgowości biuru rachunkowemu staje się coraz częstszą praktyką wśród przedsiębiorców, w tym także lekar...

Zawieszenie działalności gospodarczej, a koszty leasingu

W czasie prowadzenia działalności gospodarczej mogą zaistnieć okoliczności, które będą skłaniać przedsiębiorcę do jej zawieszenia. Zawie...

Wydatki firmowe i prywatne na fakturze – jak księgować?

Dokonując zakupów przedsiębiorcy często zastanawiają się, które z wydatków można zaliczyć do firmowych, a które do ...